От ZaReznik Ответить на сообщение
К All Ответить по почте
Дата 08.10.2003 16:54:27 Найти в дереве
Рубрики Люди и авиация; 1936-1945 гг.; Версия для печати

"Фронт под крылом" (окончание)

Тээкс.
Для интересующихся - в копилке 3-я часть книжки (окончание) + отдельно архивный файл со сканами ~2/3 фотографий (качество, увы, не ахти) и сканом обложки.

Еще раз повторю просьбу - поделиться ссылочкой, если кто-то выложит книгу в сети или увидит, что ее кто-то выложил.

Ну и завершая изучение украинского языка, одна цитата из этой части книги - осень 1943, “битва за Днепр”; бои в районе Киева - про аэродромное покрытие да про использование ПТБ
----------------
Правда, злітати з наших баз стало зовсім не просто. Тому для забезпечення регулярних польотів з розкислих від осінніх дощів польових аеродромів командування нашого полку вживає термінових заходів. Залучено всіх, включаючи населення, для замощування гілками злітних смуг.
Злітати й сідати на такі смуги - то, мабуть, особливий вид фронтового пілотажу. Є небезпека, що машина, торкаючись колісьми землі, чи намагаючись відірватися від неї, просто зариє носом, або перекинеться на швидкості. Та поки що все обходиться благополучно.
Щоб рідше здійснювати ризиковані посадки, інженери прилаштували нашим ЯКам додаткову ємкість - бензобаки, і тривалість польоту зросла на цілих 45 хвилин. Колись статистика помножить це на кількість літаковильотів, а зараз головне не в статистиці, а в бажанні бити ворога. У всіх воно неймовірно жагуче.